蝶になったあの日から

乙女心と秋の空 / HEAVY MENTAL HERTZ

マッチングアプリのお話

 いつ頃始めたかを正確には覚えていませんが、すくなくとも二年以上は続けています。

 プロフィールで障害者であることを公表する前は、けっこうな勢いでマッチングして、お食事に行っていました(そして、すぐに撃沈)。しかし、公表すると、あきらかにマッチングする人は減りました。

 しかし、一昨年、一人だけお付き合いにまで発展した人がいました。ロリータ服が似合う、可愛い人でした。ただ、その人とはある事情によりすぐにお別れしてしまいました。

 今、マッチングしている人がいて、その人と四月に美術館デートに行く予定を立てています。

 

 

 I don't remember exactly when I started, but I've been doing it for at least two years.

 Before I announced on my profile that I was disabled, I was matching up and going out to eat (and quickly sinking) with quite a bit of momentum. But when I made it public, there were clearly fewer people to match.

 However, the year before last, there was only one person who had developed into a relationship. She was a cute girl who looked good in Lolita clothes. However, due to certain circumstances, we soon parted ways with that person.

 Right now, I'm matching someone and I'm planning to go on a museum date with her in April.